İthalat İşlemlerine Yönelik Hizmetler
Hızlı ve uyumlu ithalat hizmetlerine mi ihtiyacınız var?
Bize ulaşın, gümrük uzmanlarımız sizinle iletişime geçsin.
1900’ü aşkın ithalat danışmanımız ve gelişmiş gümrük teknolojilerimizle kritik önem arz eden ithalat hizmetlerinde size destek sağlarız:
İthalat işlemleriniz için geçerli olan doğru vergi oranlarını öğrenin ve basitleştirilmiş sürecimiz sayesinde vergilerinizi kolayca ödeyin.
Fazla ödenmiş KDV ve diğer vergileri geri alma konusunda bizden yardım alın, veya sizin yerinize iade talebinizi biz gerçekleştirelim.
İthalat gümrük işlemlerinizde tek irtibat noktası biz olalım. Sizin adınıza dış mercilerle iletişim süreçlerini gerçekleştirelim.
Gümrük profesyonellerimizce yapılan tedarik zinciri sağlık taramasıyla uyumsuzluk tehlikelerini belirleyin ve riski en aza indirin.
Hollanda gümrüğü tarafından seçilmiş ürünler, fiziki muayene ve diğer işlemler. Ürünlerinizin dolaşımının aksamaması için her şeyi biz koordine ederiz.
Deneyimimizle güven veririz. Gümrük uzmanlarımız HS kodları, evraklar, vergiler, menşe kuralları ve daha fazlasında size destek olurlar.
İthalat Gümrük Hizmetlerimiz
Avrupa Birliği’ne üye olmayan bir ülkeden üye bir ülkeye ithalat yaparken en kritik zorunluluklardan biri, sınırda veya varış noktasında ürünlerin gümrük işlemlerini tamamlamaktır. Bunun için ithalatçının veya birlikte çalıştığı gümrük uzmanının bir ithalat beyanı hazırlayarak gümrük yetkililerine elektronik olarak sunması gerekir. Gerekli ithalat vergileri, KDV ve diğer vergileri ancak bu şekilde ödeyebilir. Bu işlemin sonucunda ürünler, AB içinde serbest dolaşıma hazır olur.
Giriş kapısı ve zaman fark etmeksizin, ürünlerinizin gümrük işlemlerinin doğru zamanda gerçekleşebilmesi için yeterli uzmanlığa, bilgi birikime, deneyimli çalışanlara ve tüm Avrupa’ya yayılmış ofislere sahibiz. Nerede, ne zaman ve nasıl taşınırlarsa taşınsınlar, ithal ürünlerinizin AB içine ulaşması için gümrük süreçlerinin en etkili ve profesyonel biçimde tamamlanacağından emin olabilirsiniz.
İthalat İşlemleri | Sık Sorulan Sorular (SSS)
İthalat gümrük işlemi nedir?
İthalat gümrük işlemi, ürünlerin uluslararası olarak ithal edilebilmesi için gerekli bir prosedürdür. Ürünler, gümrük işlemleri tamamlandıktan sonra serbest dolaşıma girer ve uygun şekilde taşınabilir.
Gümrük işlemlerimi kendi başıma halledebilir miyim?
Kendiniz veya lojistik ortağınız aracılığıyla ithalat beyanı oluşturabilirsiniz, ancak bu süreç oldukça karmaşık olabilir.
Birincisi, AB gümrük mercileri ticaret anlaşmalarıyla birbirlerine bağlı olsa da, ithalat beyanı oluşturmak ve sunmak için farklı elektronik platformlar kullanırlar. Customs Support olarak Avrupa’da 1900’ü aşkın uzmandan oluşan ağımız sayesinde gümrük mercileri ve farklı ihtiyaçları konusunda deneyimliyiz.
İkinci olarak, yasa ve düzenlemelerdeki değişiklikleri takip etmek hem zaman alıcıdır hem de yanlışlara sebep olabilir. Bu karmaşık süreçler, gecikmeleri ve ağır cezaları beraberinde getirebilir.
Biz ithalat gümrük işlemlerinize güç katabiliyorken neden risk alasınız ki?
Gümrük ortağım, ithalat işlemlerimde bana nasıl destek olabilir?
Gümrük ortağınız, ithalatçı olarak sizin adınıza ürünlerinizin gümrükten çekilmesini sağlar. Gümrük prosedürleri karmaşık olabilir. Yasalar ve düzenlemeler, devamlı olarak değişiyor. Her bir değişimin operasyonunuz üzerinde önemli sonuçları olabilir. Gümrük uzmanlarımız, ürünlerinizin sınırları zamanında ve doğru evraklarla geçmesini sağlar.
İthalat işlemlerim için gümrük müşaviriyle çalışmak bana ne kadara mal olur?
İthalat beyanının ücreti, aşağıdakiler gibi çeşitli unsurlara göre değişir:
- Beyanın yapısı ve karmaşıklığı
- Sevkiyatların sıklığı
- Birbirinden farklı ürün sayısı (HS kodları)
Sevkiyat başına ithalat beyanlarının fiyat skalası değişebilir. Bizimle görüşerek fiyat alabilirsiniz.
İthalat işlemlerimi desteklemesi için neden Customs Support’u tercih etmeliyim?
- Hızlı, doğru ve uyumlu: Customs Support, pek çok farklı ülkede kapsamlı gümrük hizmetleri sunar.
- Eksiksiz uyumluluk: Gümrükle ilişkili riskleri en aza indirmek adına düzenlemelerle uyumluluğunuzu sağlıyoruz.
- Yetkin profesyoneller: İşinde uzman profesyonellerimiz, vergi yönetiminizi optimize etmek ve masraflarınızı azaltmak adına gümrük tavsiyeleri sağlar.
- Online ve gerçek zamanı: Gümrük portföyünüzü yönetmek için gerçek zamanlı uyumluluk ve finans panelleri sağlıyoruz.
- Tüm AB’de varlık: Farklı ülkelerdeki ofislerimizle ve güvenilir iş ortağı ağımızla tüm AB’de varlık gösteriyoruz.
- İnovasyon ve dijitalleşme: Gümrük beyannameleri ve gümrük veri alışverişi için gelişmiş BT araçları kullanıyoruz.
İthalat işlemleri için hangi bilgi ve evraklar gereklidir?
Customs Support olarak hızlı ve etkili gümrük işlemlerinin gücünü uzmanlığından ve gelişmiş teknolojiden alan bir ortaklıkla gerçekleşebileceğine inanıyoruz. Bilgilerin etkili bir şekilde paylaşılması ve saklanması için müşterilerimize akıllı araçlar sunuyoruz. Ürünlerin gümrükten en hızlı ve doğru biçimde çekilmesi için bir dizi önemli evraka ihtiyaç duyacağımızı biliyoruz. Peki, sizden ne tür bilgilere ve ithalat evraklarına ihtiyaç duyarız?
İthalat beyanı sipariş formu
Doğrudan temsil sözleşmesi
Uygulanabilir olduğunda bir mali temsilcilik sözleşmesi
Ticaret Odası'nın (CoC) güncel bir kopyası
Yetkili kişi tarafından sağlanan bir kimlik fotokopisi (Ticaret Odasına göre)
Bir önceki gümrük numaranızın kopyası
HS kodları ve kod başına ürün sayısı ve ağırlıkları dahil olmak üzere, çeki listemiz ve ticari faturanız (tercihen PDF veya CSV formatında)
Tüm gümrük işlemlerinizi kolaylaştırmak için buradayız. Uzmanlarımızla görüşerek gelişmiş teknolojik çözümlerimiz ve dijital gümrüğün geleceğini nasıl belirlediğimiz hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Merhaba. Size yardımcı olabilir miyim?
Bizimle iletişime geçin